piątek, 2 sierpnia 2013

Teneryfa-mapy i koszty.

Był opis więc pora na mapę. Oto jak objechaliśmy wyspę z południa na północ.
Pierwszego dnia w 4 osoby:

Nasza srebrna corsa

A tak drugi gdy podróżowaliśmy już we 2.

Wyświetl większą mapę

Łącznie przejechaliśmy w 2 dni 474km nie licząc wieczornego wypadu. Koszt  całkowity auta i benzyny na 2 osoby to 60euro .Nigdzie nie płaciliśmy za żadne parkingi,a widoki były przecież darmowe i na pewno niezapomniane.

Ogólnie hotel z przelotem kosztował nas 3200zł, kupowaliśmy na ostatnią chwilę. Nie interesowało mnie wtedy czy to jest taniej czy normalnie bo już bez urlopu nie szło wysiedzieć:)
Oczywiście jest to koszt na 2 os,a w hotelu all in.

Tanim rozwiązaniem na samo dostanie się na wyspę jest przelot wizzairem lub ryanairem do Mediolanu i przesiadka. Z Madrytu i Barcelony też są oczywiście loty ale za ten kierunek już zapłacimy więcej. Widziałem koszty takiej kombinacji lotu z Mediolanu/Bergamo w granicach 400zł za os tam i powrót.
Pozostaje tani hotelik, couchserfing itd.
Polecam "kanary" na jesień żeby się wygrzać i ruszyć z deszczowej Polski.

1. Rzeczywiście - udało Wam się bardzo tanio wszystko zorganizować, więc gratulację;-)

2. Oj z chęcią bym na "kanary" przy tej aurze, która jest teraz poleciał.

3. Co ważne, same Kanary na miejscu nie są aż tak drogie, jak inne europejskie miejsca. Teneryfę można na prawdę zwiedzać po kilka razy, a za każdym razem odkryć coś ciekawego.

4. super podróż ..... Teneryfa to bardzo ciekawa wyspa pełna róznorakich widoków

5. Świetny blog, dużo inspiracji na kolejne podróże małe i duże. Gratuluje pomysłu na życie :) zapraszam również do mnie http://slomianyludek.pl