czwartek, 1 stycznia 2015

Podsumowanie 2014- zabierz się do roboty w 2015 :)



W 2014 roku nie pobiłem rekordu lotów, ale była dwucyfrowa liczba. Lataliśmy tylko po Europie. O mały włos , a kupilibyśmy bilety do Peru czy Vietnamu, ale one nie uciekną:) 

W 2015 trzeba zebrać się do roboty i napisać zaległe recenzje, wrzucić zaległe zdjęcia (obiecuję poprawę) a jest tego trochę.M. in Praga, Andaluzja, Florencja, Londyn. A z tych starszych Tajlandia, Meksyk, Kambodża, Dubaj. 
Mam nadzieję, że rok 2015 będzie obfity w podróże i może w jakąś dalszą:)

Podsumowując:

W 2014 roku leciałem 10 razy, zrobiłem 13 782km i spędziłem 21h i 4min w samolotach.

Tak to wygląda na mapie:




Jak widać na pasku obok jest już 61 lotów. Zbliża się pierwsza setka:)

Happy New Year
Feliz Ańo Nuevo

3 komentarze:

  1. A jak tam rok 2015..bo coś słabo z wpisami, pewnie dużo podróży :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka, a gdzie podsumowanie 2015 roku? ;) Brakuje mi nowych wpisów i zaległych relacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe podsumowanie :) Prawdziwy weteran lotów

    OdpowiedzUsuń