środa, 23 stycznia 2013

Fryzjer z Kuby wygrał konkurs

Czasem zdarzy mi się wziąśc udział w jakimś internetowym konkursie. Zwłaszcza fotograficznym.
Tym razem wysłałem zdjęcie 83 letniego fryzjera z Trinidadu na Kubie. Dlaczego?
Mimo wielu zdjęc uważam , że właśnie to, ma swoją historię. Ten człowiek nią jest.
 I udało się, wygrałem o taką jakże cenną książkę.A konkurs przeprowadziła na facebooku zaprzyjaźniona Blogerka z Australii - http://careerbreak.pl/





 Zdjęcie konkursowe



83 letni mężczyzna wciąż pracujący w swoim zawodzie. W gabinecie na ścianie wiszą zdjęcia ludzi, którzy skorzystali z usługi. Wisi także
strona z artykułu w National Geographic z 1999roku o nim samym oraz obrazek Jana Pawła II.





 Ogród za mieszkaniem


Postanowiłem pokazac więcej zdjęc z Barberio , których nie ma w albumie z Kuby.
Przechodząc jedną z uliczek zauważyłem przez kratę w oknie fryzjera i niesamowite miejsce na zdjęcie z historią. Mężczyzna zaprosił nas do środka, pozwolił porobic zdjęcia, pokazał artykuł w NG i pokazał cały swój dom,jak żyje. Kuchnia bardzo skromna, jak i całe mieszkanie. Widac ,że narzędzia służące do pracy są stare ,a krzesło pamięta ludzi sprzed pół wieku,ale o to chodzi. Ludzie wciąż korzystają z jego usług,a ten mężczyzna robi to co kocha.
Mimo wielu zdjęc i sytuacji z Kuby, właśnie ta utkwiła mi najbardziej w pamięci.

I najważniejsze, jakby ktoś był w Trinidadzie i chciał się uczesac lub odwiedzic tego Pana oto adres:

BARBERIA
Orestes Ramirez Soa

Calle Francisco J.Zerquera No. 166
e/ Frank Pais y Francisco Peterssen

telefono: 994680
Trinidad,Cuba


1 komentarz:

  1. Interesujące zdjęcie. Kuba cały czas jeszcze przede mną - mam nadzieję, że wkrótce zobaczę ten kraj :)

    OdpowiedzUsuń